begin nieuwe avontuur - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu begin nieuwe avontuur - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu

begin nieuwe avontuur

Blijf op de hoogte en volg Maaike

09 Augustus 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hier weer een stukje van mij. Mijn tijd in cambodja zit er alweer op. Met pijn in mijn hart heb ik de kinderen moeten verlaten. Alle kinderen waren elke keer te lief. Ook had ik van twee meisjes een kadootje gekregen. Voor de mwnsen die facebook hebben, er staan een aantal foto"s op facebook. Ook was alles super goed geregeld.

vanmiddag vlieg ik naar bangkok om daar te meeten met Kelly. We gaan daar onder andere tempels bekijken en de fietstocht doen van Co van kessel. we vertrekken dan maandag naar chiang mai.

xx

  • 09 Augustus 2014 - 09:46

    Kees En Tonny:

    Hoi Maaike,
    wat gaat t snel, nu zit je al op de helft van je vacantie.
    We wensen je nog mooie weken toe en geniet ervan.
    groetjes van ons.

  • 09 Augustus 2014 - 10:31

    Edwin:

    snel gegaan maar wel leuk gehad he
    die fietstocht van ko is wel heel gaaf heb het net gelezen.
    nou geniet er van voor je het weet is dat ook weer voorbij

  • 11 Augustus 2014 - 19:42

    Gonda:

    Hoi maaike.

    zo kom je en voor je het weet ga je weer. fijn dat dit gaaf is geweest en een mega ervaring. Nu de tweede helft geniet .

    groetjes gonda en fam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 19641

Voorgaande reizen:

14 September 2016 - 30 November 2016

Indonesie en Vietnam

12 Juli 2014 - 30 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk en rondreis

01 September 2012 - 13 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: