kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu

kuala lumpur

Blijf op de hoogte en volg Maaike

29 Augustus 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hier mijn laatste verslagje vanuit kuala lumpur. Helaas zit de reis er alweer op. Dinsdag zijn we in kuala lumpur aangekomen en hebben we een markt bezocht en de penatra toets bekeken. De volgende dag hebben we de canopy walkway gelopen. Eerst moesten we een flinke berg klimmen en daarna toen we er waren zag het er erg mooi uit. Daarna zijn we hebben we weer een markt bezocht en heb ik goedkope allstars gekocht. gisteren hebben we de batu caves bezocht en savonds even een barretje opgezocht, om de laatste avond af te sluiten. Vandaag had Kelly een vliegtuig eerder dus moest ik mezelf vermaken. Ik heb dus de hele dag lekker geshopt.

Leuk dat jullie mij hebben gevolgd! Sorry voor de spelfouten. Ik heb hrt vaak erg snel op mijn mobiel geschreven! Dit is was een erge bijzondere reis en heb erg veel meegemaakt en geleerd.

Tot snel in Nederland!

Xx

  • 29 Augustus 2014 - 11:50

    Jan & Jeanette:

    Maaike zo we alles hebben gelezen heb jij een hele mooie reis gehad. Heel veel indrukken opgedaan zeker ook op je vrijwilligerswerk. Goede reis terug naar ons kikkerlandje Holland .

  • 29 Augustus 2014 - 15:54

    Mick:

    Lekker dat je weer thuis kom Maaike. Komen morgen ff een bakkie halen.Gr. van de Buitenhofjes.

  • 29 Augustus 2014 - 20:02

    Tiny:

    Hoi Maaike ,
    We hebben genoten van je verhalen. Een goede reis naar huis . Je moeder zal weer blij zijn als je weer thuis bent :) .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen: 638
Totaal aantal bezoekers 19619

Voorgaande reizen:

14 September 2016 - 30 November 2016

Indonesie en Vietnam

12 Juli 2014 - 30 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk en rondreis

01 September 2012 - 13 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: