tweede week - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu tweede week - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu

tweede week

Blijf op de hoogte en volg Maaike

28 Juli 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Deze week had ik de eerste week les geven. Om bij de school te komen moeten we eerst 20 minuten fietsen. Wat erg bijxondwr is, alle kinderen schreeuwen hello teacher en bij elke huis staat wel een loslopende hond. De lessen duren van 8 tot 11 en 2 tot 5. Met daartussen twee pauzes van 20 minuten. Ik geef les aan kinderen die in level 1. Ze kunnen het alfabet en alle getallen al. Dus ze konden meer dan ik had gedacht. Smorgens geven we les aan een groep van 24 kinderen en smiddags aan een groep van 31 kinderen. We hebben een boek en daarin staan de opgaven die we de kinderen moeten leren. De kinderen zijn al blij met kleine dingen. Ik had ook een cd meegenomen met allemaal engelse liedjes. Dat vinden ze allemaal helemaal geweldig. De pennen en kleurpotloden ga ik van de week geven.

Vorig weekend zijn we weer naar siem reap gegaan. Daar zijn we naar de floating villages gegaan. Erg bijzonder om te zien hoe iedereen daar op het water leeft.

Helaas ben ik na dit weekend ziek geworden. Lig nu al een dag in bed. ik hoop echt dat het morgen een stuk beter gaat zodat ik weer les kan gaan even.

Dankjewel voor alle lieve berichtjes. Dat doet mij goed.

  • 28 Juli 2014 - 17:26

    Mick:

    Jammer dat je nu net ziek moet worden Maaike. We hopen dat het niet te lang duurt en dat je weer snel les kunt geven. Hier gaat alles zijn gangetje. Dennis is vandaag naar Kreta vertrokken voor een welverdiende vakantie. See you en maak er weer wat van. Gr. van de Buitenhofjes.

  • 28 Juli 2014 - 19:11

    Rob En Tini De Groot :

    Hallo Maaike, Wat een leuk verhaal en volgens ons ben je een goede teacher. Jammer dat je nu een beetje ziek bent, maar dat hoort ook bij een bezoek aan een ver land. We hopen dat het snel weer over is en dat je lekker weer aan de slag kunt.
    Is het mogelijk om in je volgende verhaal iets over de cultuur te vertellen. Bijvoorbeeld wat eten zij en hoe gaan ze gekleed.

    Heel veel plezier verder

    Tini en Rob

  • 28 Juli 2014 - 22:03

    Irene:

    Hoi Maaike,
    Wat goed dat je dit doet. Zo zie je iets van het land en doe je les ervaring op.
    Geniet ervan en veel plezier met je mede collega's. Hopelijk ben je snel weer beter.
    Groetjes van Joep en Irene

  • 29 Juli 2014 - 22:50

    Gonda:

    Hoi Maaike .
    Geniet van alles en ziek zijn is net niet wat je wil. hoop dat je gauw opknapt en dat je daar nog veel gaat zien en beleven.kijk weer uit naar je volgende verslag.

    groetjes gonda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 19604

Voorgaande reizen:

14 September 2016 - 30 November 2016

Indonesie en Vietnam

12 Juli 2014 - 30 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk en rondreis

01 September 2012 - 13 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: