De eilanden - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu De eilanden - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu

De eilanden

Blijf op de hoogte en volg Maaike

25 Augustus 2014 | Thailand, Phuket

Hier weer een verhaaltje van mij. De afgelopen week hebben we verschillende eilandjes bezocht we begonnen bij koh phangan wat bekend staat om de gulle moon party. Wij zijn daar zelf bij de half moon party gegaan. Na genoeg drankjes en ons onder hebben gekladerd met verf zijn we richting het feest gegaan. Het feest speelde zich af in de jungle. Erg bijzonder om mee te maken. We hebben daar ook een berg beklommen de kho ra. Het is een redelijke onbekende berg. Met geen normale looppad. Het was echt super zwaar en we deden er bijna 2 uur over om boven te komen. Maar het uitzicht was geweldig. Daarna zijn we lekker naar een bekend strand gegaan om lekker af te koelen.

Daarna zijn we naar koh tao gedaan dit eilandje staat bekend om het duiken. Wij hebben daar zelf niet gedoken maar hebben wel gesnorkeld. Voor mij was het in het begin best wennen maar daarna was het super leuk. Ik heb ook een aantal mooie vissen gezien. verder hebben we daar niet veel gedaan. We hebben voornamelijk gechilld in de zon. Waardoor ik nu helaas aan het vervellen ben op mijn gezicht ...

De volgende bestemming zou eigenlijk koh sok zijn, een nationaal park. Maar dat hebben we overgeslagen. In plaatst daarvan zijn we naar koh phi phi gegaan. koh phi phi is een eiland zonder wegen. We zijn daar naar een view point gegaan. Wederom met een mooi uitzicht van het eiland. De dag erna hebben we een boottrip waar we hebben gesnorkeld en verschillende eilandjes hebben bezocht waaronder de monkey beach met
apen en het strand van de film the beach. Op dit eiland zijn we ook elke avond uitgeweest.

Nu zijn we aangekomen in phuket. Hier is zelf niet veel te beleven. Hier slapen we twee nachtjes en dan gaan we dinsdag vroeg naar kuala lumpur in maleisië. Dit is alweer onze laatste bestemming. Tot het laatste verslag.

Xxx

• 25 Augustus 2014 - 10:29

Ina:

Leuk dat eiland hoppen, zo zie je heel wat van het land. Je hebt in korte tijd een hele ervaring opgedaan. Geniet lekker van je laatste deel van de trip, als je weer thuis bent horen we graag je ervaringen als wereldreiziger :). Gr De buurtjes

• 25 Augustus 2014 - 11:13

Deborah:

Hoi Maaike,
    Klinkt goed allemaal!!! Sommige plekjes zijn heel herkenbaar, daar zijn wij ook geweest :)
    Geniet er nog even lekker van!! Ben benieuwd naar je volgende reisverslag.
    Groetjes Deborah