aankomst - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu

aankomst

Blijf op de hoogte en volg Maaike

13 Juli 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hooi!
Ik ben aangekomen in siem reap. Ik had vandaag heel veel pech want had bijna 8 uur vertraging. Nu zit ik in gasthuis en als ik het goed heb begrepen ga ik morgen naar een vrijwilligershuis. Morgen begint ook mijn introductieweek. tot zover een berichtje uit siem reap. Groetjes Maaike

  • 13 Juli 2014 - 18:18

    Mick:

    Nou Maaike het heeft ff een tijdje geduurd maar je bent aangekomen. Veel plezier en we spreken je . Gr. Mick en Anita,Dennis en Cindy.

  • 14 Juli 2014 - 14:41

    Jan & Jeanette:

    Hallo Maaike

    Heel veel succes daar in de binnenlanden in Cambodja.
    En leer ze maar goed engels.....

  • 14 Juli 2014 - 17:03

    Rob En Tini:

    Hallo Maaike, Als dit je grootste pech is voor die mooie reis dan valt het wel mee. We zijn blij dat je goed bent aangekomen. Heel veel succes en vooral plezier.

    Rob en Tini

  • 14 Juli 2014 - 21:11

    Nanja:

    Succes Maaike! Op naar nieuwe mooie ervaringen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 19608

Voorgaande reizen:

14 September 2016 - 30 November 2016

Indonesie en Vietnam

12 Juli 2014 - 30 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk en rondreis

01 September 2012 - 13 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: