Drukke week met visite - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu Drukke week met visite - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Maaike Knijn - WaarBenJij.nu

Drukke week met visite

Blijf op de hoogte en volg Maaike

07 Januari 2013 | Frankrijk, Parijs

Ten eerste de beste wensen met veel uitdagingen, gezondheid en plezier! De laatste keer dat ik had geschreven was mijn moeder net weg.

Vrijdag ben ik naar Musee Rodin geweest en dat is een museum en tuin met allemaal beelden. Ook ben ik nog met de jongens uitgeweest met wie ik in Albufeira was.

De 30e kwam mijn vriendengroep om hier oud en nieuw te vieren in Parijs. Ik had ze vier maanden niet gezien dus was weer erg gezellig! We hebben de Notre Dame, Hotel d’Ville, Sacre Couer, Moulin Rouge, Place de Tetre, Eifeltoren, Champees Elysees en de kerstmarkt bekeken en we zijn lekker uiteten geweest! Oud en nieuw op de Champees Elysees hadden we niet meegemaakt omdat het regende in Parijs. We hebben het aftellen niet eens meegemaakt en hadden ineens door dat het 0.00 uur was. Nadat we de champagne hadden opengemaakt zijn we naar de club gegaan, het was een leuke tent maar we kregen 10 consumpties die we niet konden opdrinken omdat het erg druk was in de lijn om drinken te bestellen. De volgende dag wouden we naar de Louvre maar helaas was die dicht.

1 januari kwamen Dominique en Tessa aan. Zij waren iets langer dus met hun heb ik hetzelfde als de vorige groep bekeken en de la Fayette, Tuileries, Opera, begraafplaats Pere Lachaire, Pompidous en Saint Chapelle bekeken. Ook ben ik nog met Tessa donderdagavond naar de Duplex geweest, dat is een chique club dus we hebben ons netjes gekleed. Ook hadden we nog gezien dat er een mannetje bij de Sacre Couer werden opgepakt en de andere maar stom zaten te kijken. Rare en irritante gasten zijn dat, gelukkig was er eentje opgepakt want later met de volgende groep stonden ze er niet meer.

4 januari kwamen Tim en Simon. Met hun ben ik een beetje naar dezelfde dingen als de eerste groep geweest. Maar met hun kwamen we wel de Louvre in en hebben we de Mona Lisa bekeken en hebben we nog even s’avonds geborreld bij Chatelet bij een irish pub en een andere club. Zondagavond gingen zij weer weg. Het was een erge leuke week. We hebben veel gelopen, gelachen en plezier gehad maar ben nu ook best wel moe.

Vandaag heb ik de bankaccount afgesloten en ben ik naar een warenhuis merci geweest en daarna ben ik naar Bois Vincesses geweest. Morgen ga ik naar Catacombes als het niet te druk is en woensdag begint de uitverkoop dus dan ga ik shoppen. De tussentijd ga ik mijn tassen inpakken en de laatste dingen bekijken,souveniers halen en vrijdag komen mijn moeder en ome Rob alweer om mij op te halen. En dan is mijn Parijs avontuur weer voorbij. Dit is mijn laatste verslag die ik in Parijs ga schrijven, mijn allerlaatste verslag zal ik Nederland zijn!

xxxxx

  • 07 Januari 2013 - 21:33

    Mick En Anita:

    Nou, nou je bent alleen nog maar aan het feesten. Geniet er nog maar en paar dagen van ,want voor je het weet is het zaterdag en ben je weer lekker bij je moeder en broer. Groetjes van de Buitenhofjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Maaike

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 19612

Voorgaande reizen:

14 September 2016 - 30 November 2016

Indonesie en Vietnam

12 Juli 2014 - 30 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk en rondreis

01 September 2012 - 13 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: